سردخانه

سردخانه

سردخانه سازی ونگهداری محصولات مختلف
سردخانه

سردخانه

سردخانه سازی ونگهداری محصولات مختلف

ساخت بلندترین سردخانه در اروپا

بلندترین انبار سردخانه در اروپا ، 44 متر ارتفاع ، ظرفیت کل 83000 پالت ، 42 ماشین انتقال + 42 شاتل پالت .... اینها تنها تعدادی از ارقام این پروژه عظیم است. نگاهی به نحوه ساخت آن بیندازید ...


ساخت سردخانه برای میوه و سبزیجات

سردخانه میوه و سبزیجات از تجهیزات تبرید برای ایجاد درجه حرارت و رطوبت مناسب برای تازه نگه داشتن کالا استفاده می کند .محل مکانی برای پردازش و نگهداری محصولات کشاورزی است. دمای نگهداری میوه و سبزیجات معمولاً بین 0 ℃ ~ 15 است. دمای مطلوب نگهداری برای میوه ها متفاوت است. کالاها باید با توجه به دما جداگانه ذخیره شوند.

 

محدوده کاربرد

  • فرآوری ، انجماد و دمای پایین برای هویج ، گل کلم ، سیر ، سبزیجات برگ دار ، سیب زمینی ، قارچ خوراکی و غیره
  • برای سیب ، هلو ، گیلاس ، شاه بلوط ، موز و سایر میوه ها تاس ، از قبل سرد و منجمد کنید
  • اتاق سرد برای پردازش محصولات بسته بندی شده مانند کوفته و محصولات تهویه است.
 

ویژگی های اتاق سرد

بیشتر اتاق سرد سبزیجات و میوه منجمد شده عمدتاً برای پردازش صادرات است و کارگاه فرآوری با استاندارد بالا برای تأمین نیازهای بازرسی مورد نیاز است. بیشتر دستگاههای انجماد سریع فریزرهای تونلی یا فریزرهای مارپیچی هستند.


الزامات طراحی:

دمای سیستم کم است و پیکربندی یخچال به فشرده سازی دو مرحله ای نیاز دارد. بیشتر یخچال ها و تجهیزات یخ زدایی انتهایی یک به یک مرتب شده اند.


ویژگی های خدمات ما


  ارتباط و مشاوره

می توانید آنچه را که نیاز دارید برای ما ایمیل کنید و بقیه موارد را به ما بسپارید تا با آنها مقابله کنیم. ما نصب کامل سردخانه را ارائه می دهیم  بسته و طراحی کامل نصب و راه اندازی کامل برای هر نوع ساخت سردخانه را در اختیار شما قرار می دهیم ، بنابراین دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود.


تجزیه و تحلیل تقاضا

درک و بررسی برای پاسخگویی به عملکردها و نیازها. اعضای تیم و برنامه ریزان ما برای اطمینان از اینکه کار شما در حد استاندارد بالا و حرفه ای انجام شده است ، تمام مشکلات فنی را بر عهده خواهند گرفت


نیازهای برنامه ریزی

از نظر مشتری منطقی ترین راه حل را پیشنهاد دهید. ما یک تیم حرفه ای داریم که دارای تجربه غنی در زمینه ساخت سردخانه است. علاوه بر این ، ما به طور مداوم در حال پیشرفت در زمینه پانل های سردخانه ، درب های سردخانه ، اواپراتور ، درزگیرها ، اتصال دهنده ها و غیره هستیم تا اطمینان حاصل شود که این پروژه بهترین و مقرون به صرفه ترین فناوری ذخیره سازی سرد را دارد.


نگهداری

سیستم عالی پس از فروش برای تضمین دوام و ایمنی

   

ویژگی های دستگاه هایی که انتخاب می کنیم


  پانل عایق سردخانه

مواد عایق حرارتی انبار عموماً از صفحات فولادی ساندویچ پلی یورتان فوم فشار بالا 100 میلی متر یا 150 میلی متر با تراکم بالا ، هدایت حرارتی کوچک و عقب انداختن شعله بالا ساخته شده است. هیئت مدیره انبار دارای ویژگی های با کیفیت بالا rated ورقه ورقه فیلم اتوماتیک ، تزریق اتوماتیک ، نورد اتوماتیک و فرم دهی اتوماتیک برای اطمینان از اثر عایق حرارتی سردخانه و کاهش هزینه های کاربری کاربر است.


درب سردخانه

درب سردخانه عمدتا نقش عایق حرارتی را بازی می کند. سطح تماس آب بندی قاب درب و درب خود صاف و مسطح است. از ژل سیلیکا در لبه پانل درب سردخانه قسمتهای اتصال هر ساندویچ پانل استفاده می شود تا از آب بندی کامل جلوگیری شود تا از نشت هوای خنک کننده از اتاق سرد جلوگیری شود. در این حالت عملکرد خوبی در حفظ حرارت دارد.


تجهیزات برودتی
  • نقش کمپرسور تبرید خنک سازی سریع اتاق سرد است. کمپرسورهای ارائه شده توسط شرکت ما دارای ویژگی های عملکرد عالی ، عملکرد راحت و میزان خرابی کم هستند. ما از مارک های معروف در داخل و خارج از کشور مانند Bitzer ، Copeland ، Moon استفاده می کنیم.
  • کولر هوا از نوع سقفی اساساً سازگار است ، که نه تنها می تواند حجم اشغال شده در انبار را کاهش دهد ، بلکه مشکل برگشت روغن سیستم را نیز برطرف می کند. این نقش حفظ دما ، تهویه و از بین بردن گاز کدر را دارد.
  • پیکربندی واحد برودتی

کندانسور ، مخزن ، کنترل کننده فشار بالا و پایین ، فیلتر خشک کن ، شیر برقی ، جعبه اتصال ، شیر انبساط حرارتی ، شیشه دید ، صفحه ماشین و غیره


سیستم کنترل رایانه ای خودکار

با توجه به تنظیمات دما ، کمپرسور به طور خودکار کنترل می شود تا کمپرسور را متوقف کرده و از یخ زدایی ، برای دستیابی به عملکرد کاملاً اتوماتیک استفاده کند. یک سیستم کنترل الکترونیکی می تواند دمای چندین اتاق سرد را به صورت الکتریکی کنترل کند.

نکات تخصصی برای افزایش ذخیره سازی سرد

وقتی نوبت به سردخانه می رسد ؛ کارآیی ، تعادل هزینه و انطباق کاملاً ضروری است. با در نظر داشتن این چالش ها ، تیم موفت نکات اساسی برای افزایش کارایی ذخیره سازی سرد شما را ارائه داده است.


نکته 1

جلوگیری از مبادله گرما و از بین بردن انرژی راه درست

در طول زمان فعالیت خود ، ما با عملیات انبارداری روبرو شده ایم که فقط اساسی ترین اقدامات را برای جلوگیری از تبادل گرما و اتلاف انرژی انجام می دهد ، از جمله ارزیابی های معمول ساختمان و بررسی های مهر و موم. توجه به این نکته ضروری است که می توان انتقال حرارت قابل توجهی را بین فضاهای +5 درجه و -25 درجه ایجاد کرد.
با این وجود ، تعدادی از تغییرات عملیاتی و رویه ای وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از مجازات های اینچنینی و همچنین موجودی موجود در انبار و انبوهی از مسائل مربوط به بهداشت و ایمنی اعمال کنید:

درب های دو عملکرده: ما برای کمک به ثابت نگه داشتن دما تا حد ممکن توصیه می کنیم از درب دوتایی استفاده کنید. با انجام این تغییر ساده ، مدیران انبار می توانند از دست دادن انرژی گرمایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

یک سیستم نوار نقاله را در نظر بگیرید: ما یک سیستم نوار نقاله را برای جابجایی انبار در داخل و خارج از فضای سردخانه پیشنهاد می کنیم ، در مقابل لیفتراک که نیاز به باز و بسته شدن درب های مهر و موم شده دارد. وقتی پالت ها را از -25 درجه به لرز می رسانید ، اتلاف انرژی کمتری انتظار می رود.


نکته 2

اتوماسیون در عملیات ذخیره سازی سرد

صرف نظر از اندازه یا مقیاس عملیات ذخیره سازی سرد شما ، پذیرش اتوماسیون می تواند تأثیر تحول آفرینی داشته باشد. ما برخی از جنبه های اصلی اتوماسیون را تضمین کرده ایم که باعث افزایش کارایی ذخیره سازی سرد شما می شوند:

هزینه ها و نگرانی های نیروی کار را تغییر دهید: افراد ، لیفتراک ها و روشنایی ناکارآمد گرما ایجاد می کنند و باعث می شوند سیستم های برودتی شما تحت فشار بیشتری کار کنند. اتوماسیون این ژنراتورهای انرژی گرمایی را از معادله حذف می کند. اتوماسیون همچنین از مزایای واقعی عملیات سردخانه در این که در نهایت هزینه های نیروی انسانی را کاهش می دهد ، همراه با خطاها و نگرانی های ایمنی ناشی از آن است.

به عنوان مثال ، در دستورالعمل های منتشر شده توسط فدراسیون غذای منجمد انگلیس آمده است که محدودیت هایی برای مدت زمانی که کارگر می تواند قبل از استراحت یا توقف کامل در محیط سردخانه کار کند ، وجود دارد. این ، همراه با تهیه تجهیزات محافظت شخصی مناسب (PPE) و مناطق گرم کننده که به راحتی قابل دسترسی هستند و آموزش کارکنان در مورد خطرات سرماخوردگی و علائم اولیه استرس سرما ، فرصت های بی شماری را برای کاهش هزینه های کار و نگرانی هنگام استقبال از اتوماسیون برجسته می کند.

بهینه سازی از طریق اتوماسیون: یک قانون طلایی در سردخانه کارآمد و م isثر این است که در حین دستیابی به جریان هوا باید از یک اتاق تا حد ممکن متراکم استفاده کنید. این به معنای محاسبه مداوم فضای طبقه استفاده شده و موجود شما ، استفاده مناسب از هر فضای بین کف و فضای سقف / سقف شما است. هنگامی که شما یک سیستم خودکار را در محیط سردخانه خود انتخاب می کنید ، می توانید با استفاده از قدرت داده ها فضای ذخیره سازی خود را در حد بالقوه خود استفاده کنید و باعث کاهش اتلاف انرژی حرارتی در این فرآیند شوید 
ادامه مطلب ...

ساخت یخ در سردخانه هزینه زمان و هزینه دارد - کارخانه تولید مواد غذایی منجمد

مشکل

در طی یک دوره زمانی ، کارمندان یک کارخانه تولید مواد غذایی منجمد تعدادی از حوادث لغزش و در نتیجه از دست رفتن زمان را گزارش کردند. دسترسی اصلی به سردخانه از طریق درب کشویی 6 متری انجام می شد و توسط سیم های کششی در دو طرف درب برق کار می کرد. دسترسی با استفاده از کامیون های لیفتراک (FLT) دشوار بود و به همین دلیل درب به طور مداوم آسیب دید ، که به نوبه خود باعث باز و بسته شدن درب شد.

به دلیل بلند بودن درب برای مدت طولانی ، هوای مرطوب وارد سردخانه شد و مشخص شد که کارمندان روی یخ های تولید شده می لغزند. علاوه بر این ، سردخانه باید در فواصل منظم و با هزینه زیاد یخ زدایی می شد. این شرکت قبلاً دو بار درهای موجود را تعویض و تعمیر کرده بود ، اما این تنها یک راه حل کوتاه مدت بود. هدف این بود که به دنبال یک مفهوم کاملا جدید باشید که امکان بسته شدن سریع در ، حداقل تماس با وسایل نقلیه و قابلیت اطمینان را فراهم کند.

راه حل

در مرحله اول ، یک سردخانه جدید دارای درب غلتکی سریع دارای امکانات خرابی نصب شده است. این برای مقابله با ضربه از وسایل نقلیه طراحی شده است و همچنین دارای تنظیم مجدد خودکار است. علاوه بر این ، تغییرات کوچکی در سردخانه ایجاد شد تا FLT بتواند دایره های چرخش بزرگتری ایجاد کند ، بنابراین احتمال برخورد هر وسیله نقلیه با درب غلتک و انعطاف پذیری را کاهش داده و باعث جمع شدن یخ می شود.

نتیجه

در طی 9 ماه پس از اجرای این تغییرات ، درب غلتک بدون آسیب مانده است و هیچ گونه حادثه لغزشی توسط کارکنان گزارش نشده است.

هزینه

این شرکت گزارش داد که هزینه اولیه تأمین و نصب درب جدید طی 8 ماه اول جبران شد. این به این دلیل بود که به دلیل بهبود کارایی و کاهش هزینه های نگهداری ، پس انداز می شد. بعنوان مثال ، سردخانه مجبور به یخ زدایی نیست. هر بار که این اتفاق می افتاد باید سردخانه خالی می شد و هزینه ذخیره سازی جایگزین می شد. اواپراتورها دیگر نباید به صورت هفتگی از برف و یخ پاک شوند. این شرکت همچنین در هزینه های برودتی و تعمیراتی که به طور مرتب درب اصلی انجام می شد و قفسه های صدمه دیده بود ، صرفه جویی کرد. هزینه های بیمه و ادعاهای مسئولیت کاهش یافته و کاهش تصادفات نیز به معنای پس انداز در زمان رسیدگی است.

این شرکت علاوه بر جبران هزینه های اولیه سرمایه ، همچنین معتقد است که با پرداختن به مسئله لغزش در محل از طریق کاهش میزان یخ ، اکنون به دلیل افزایش کارایی و صرفه جویی در هزینه های نگهداری و نگهداری ، در سال 35k £ صرفه جویی می کند.